fbpx

Ce sa faci si ce sa nu faci atunci cand planifici o petrecere de logodna?

petrecere de logodnă

Ce sa faci si ce sa nu faci atunci cand planifici o petrecere de logodna?

Felicitări! Ne bucurăm că tu și jumătatea ta ați ales să faceți acest pas. Vă așteaptă multe noi aventuri împreună în calitate de soț și soție, însă, până atunci, bucurați-vă de noul statut de logodnici. Și cum altfel să sărbătoriți cum se cuvine deznodământul fericit al cererii în căsătorie, dacă nu cu o petrecere?

Nu știi de unde să începi? Am pregătit o listă cu principalele detalii de care tu și partenerul sau partenera ta să țineți cont atunci când vă apucați de organizat:

# Ce să faci:

  • Stabilește cine se va ocupa de organizarea petrecerii

Deși în Occident tradiția spune că familia viitoarei mirese este cea care trebuie să facă toate pregătirile pentru petrecerea de logodnă și va fi gazda festivităților, în România nu există un obicei bătut în cuie. Puteți organiza chiar vor party-ul. Va fi un bun antrenament pentru nuntă! Veți vedea cum reușiți să vă sincronizați și cât de repede vă puneți de acord în legătură cu fiecare element important. Desigur, asta nu înseamnă că nu puteți cere părerile și ajutorul familiei și prietenilor. Țineți secrete detaliile organizatorice doar dacă intenționați să le faceți o surpriză invitaților și să anunțați logodna chiar la petrecere.

Salon Ambiance (1)

  • Alege locația în funcție de tipul de party la care visați

Alegerea locației depinde de ce tip de petrecere vă doriți. În general, petrecerea de logodnă este un eveniment mai casual și intim. Ca să păstrați o atmosferă relaxantă și să dați skip formalităților, puteți să pregătiți totul acasă la voi sau acasă la unul dintre voi, în caz că încă nu locuiți împreună. Aveți o curte mare și spațioasă? Pregătiți un grătar sau un picnic în grădină și bucurați-vă de vremea caldă. Dacă stați la bloc, puteți organiza totul la o terasă care servește mâncarea voastră preferată sau chiar în grădina Cernica Events unde veți avea parte de mult loc de dans și de un loc de joacă perfect pentru micii oaspeți. Visați la un eveniment elegant? Invitați-vă prietenii la un restaurant sau la o sală special amenajată pentru evenimente. La Cernica Events, petrecerea de logodnă poate avea loc în Salonul Ambiance aproape deschis, perfect pentru zilele însorite, cu o capacitate de 50-70 de locuri sau organizați totul în Salonul Arcadia, cu o arhitectură tipică anilor ’60, cu 50-80 de locuri, în caz că party-ul este programat iarna.

Hotărăște o tematică potrivită

  • Hotărăște o tematică potrivită

Alegerea unei tematici nu este obligatorie, însă dacă vă doriți un party special uite câteva teme care să vă inspire:

  • Prima întâlnire: Chiar dacă a fost acum mult timp, prima întâlnire a dat tonul întregii relații. Recreați atmosfera sau decorul din locul în care ați creat primele amintiri în doi sau includeți în meniu mâncărurile pe care le-ați servit în acea zi specială.
  • Après-Ski: V-ați îndrăgostit pe pârtia de schi și sunteți fanii sporturilor de iarnă? Atunci nu uitați să puneți în meniul de băuturi vinul fiert și alte băuturi calde și să decorați totul cu fulgi de zăpadă.
  • Rock n’ Roll: Vreți un party cu un vibe retro? Atunci includeți piesele lui Elvis în playlist și anunțați-i pe invitați să-și aducă gecile de piele și cheful de dans.
  • Mare & soare: Chiar dacă petrecerea nu are loc pe plajă, asta nu înseamnă că nu poate avea o tematică maritimă. Aveți nevoie doar de scoici, cocktailuri colorate și un dress code cu rochii și cămăși hawaiene pentru a aduce mai aproape atmosfera de la malul mării.

imortalizeaza momentele

  • Angajează un fotograf care să imortalizeze momentele

Cel mai probabil, ultimul lucru pe care vi-l doriți este să stați cu telefoanele în mână toată seara pentru a imortaliza momentele importante. Cel mai bine este să angajați un fotograf profesionist care să surprindă toate zâmbetele, îmbrățișările și chiar lacrimile de emoție ce pot apărea pe parcursul petrecerii.

 

# Ce să NU faci:

  • NU alege o dată pentru eveniment prea aproape de cea a nunții

De la câteva săptămâni, până la câteva luni, voi decideți cel mai bun moment pentru a sărbători momentul cererii și răspunsul pozitiv. Important este să lăsați timp între petrecerea de logodnă și nuntă. Poate veți avea invitați care vin din afara orașului și este bine să evitați să-i puneți pe drumuri de două ori într-o perioadă scurtă de timp.

invitati

  • NU trece pe lista de invitați oameni pe care nu-i dorești la nuntă

Țineți minte că toți oaspeții de la petrecerea de logodnă trebuie să se regăsească mai târziu și pe lista de invitați de la nuntă. Așa că nu organizați un party cu 70-80 de invitați dacă știți deja că vă doriți o nuntă restrânsă cu maximum 50 de persoane.

cadouri

  • NU presupune că toată lumea va aduce cadouri

Când vine vorba de cadouri, e posibil ca invitații să fie în dubii în legătură cu acest aspect. Încă de când îi invitați, fie că o faceți fizic sau online, menționați dacă doriți sau nu cadouri. În general, această petrecere este doar o celebrare a logodnei, iar invitații nu sunt obligați să aducă daruri. În caz că unii dintre invitați vor aduce cadouri, mulțumiți-le într-un mod subtil și nu scoateți în evidență faptul că unele persoane au adus mici atenții, iar altele nu.

  • NU păstra prima întâlnire dintre părinții voștri pentru petrecere

Deși petrecerea de logodnă poate părea momentul perfect ca părinții tăi și ai partenerului sau partenerei tale să se cunoască mai bine, este indicat ca aceștia să afle mai multe unii despre alții înainte de eveniment, mai ales dacă acesta va avea loc chiar acasă la socrii. Așa se vor evita eventualele situații tensionate. 

Organizarea petrecerii de logodnă nu trebuie să fie un stres. Împărțiți sarcinile între voi sau chiar cu familiile voastre, în caz că le-ați dat deja marea veste. Așa veți avea mai mult timp de distracție și veți petrece mai puțin timp făcându-vă griji în legătură cu toate detaliile care trebuie puse la punct.