Tu și jumătatea ta sunteți primii care spun „Prezent!” când e în plan o escapadă în inima naturii? Atunci sigur v-ați gândit că iubirea voastră de aventură să se reflecte și în ziua nunții. Organizarea unei cununii în aer liber poate fi o plăcere și o provocare deopotrivă, însă suntem aici să vă oferim câteva sfaturi utile, care să vă ajute să pășiți așa cum doriți spre ofițerul de stare civilă…sub razele soarelui, în timp ce pe fundal răsună cântecul păsărilor:
Când au trecut patru ani de liceu? Teme, teste, profesori exigenți…Ați supraviețuit tuturor încercărilor și e momentul să sărbătoriți reușita, dansând până la răsărit! Dacă ești una dintre persoanele care are un cuvânt de spus în organizarea banchetului de absolvire, iată câteva idei de tematici speciale, care să te ajute să dai startul pregătirilor:
O prințesă în toată regula sau o divă nonconformistă, în ziua nunții tale poți fi orice tip de mireasă îți dorești! E momentul tău să strălucești și să-i surprinzi pe toți cu stilul tău unic. Și cum reușești asta? Cu ajutorul rochiei, desigur, care îți va pune în valoare nu numai silueta, dar și personalitatea.
Organizarea unei nunți este mai mult decât despre găsirea rochiei perfecte sau a costumului de ginere ideal. Este despre crearea unui eveniment care să vă reflecte personalitățile și care să le transmită invitaților bucuria și iubirea voastră prin fiecare detaliu ales. Mărturiile sunt unele dintre acele detalii care le arată oaspeților cât de mult vă bucurați că sunt prezenți în cea mai importantă zi din viața voastră. Simbolice sau practice, ele vor fi un reminder veșnic al poveștii voastre de dragoste.
Nuntă tradițională sau nuntă modernă? Voi hotărâți! Puteți să presărați evenimentul special cu obiceiuri sau să-l transformați într-o petrecere cu momente unice, care să vă reflecte personalitățile. Dacă încă nu știți ce tradiții să păstrați sau cum să le adaptați la preferințele voastre pe cele deja consacrate, iată câteva obiceiuri de dinainte, din timpul și de după nuntă și cum pot fi acestea reinterpretate
Ce este Halloween-ul dacă nu sărbătoarea care ne pune cel mai mult imaginația la treabă? De la decorațiuni desprinse din filmele horror, mâncăruri scary, dar delicioase, până la mini jocuri distractive, sunt o grămadă de detalii de pus la punct pentru ca cei mici să spună „wow” încă de la primul pas făcut în locație. Dacă ai rămas în pană de idei, stai fără griji pentru că ți-am pregătit o listă de trucuri care să te ajute în organizarea unui party de Halloween memorabil:
Micuțul vostru împlinește un an în curând? Înseamnă că a trecut un an de când viața voastră s-a schimbat la 180 de grade și s-a umplut de noi încercări, râsete, îmbrățișări și muuultă iubire. Este un moment special, iar organizarea unei petreceri de moț este modul perfect prin care îl puteți marca cum se cuvine. Sunt multe detalii de stabilit înainte ca bebe să sufle în primele lui lumânări aniversare, așa că am alcătuit o listă cu sfaturi & idei care să vă ajute:
Părinți spirituali, familia pe care ți-o alegi, oricum i-ai numi, nașii de cununie joacă un rol important în ziua nunții, dar și după aceasta. În biserică, sunt martorii uniunii dintre voi, care sunt gata să vă alunge toate emoțiile iar, în restul timpului, rămân acei oameni dragi care vor avea mereu o vorbă bună de spus sau un sfat prețios de dat. Atunci când sunteți gata să adresați „marea întrebare”, țineți cont că oricât de banală poate părea, ea va fi cea care dă tonul frumoasei legături fini-nași. Fie că vă alegeți nașii din rândul celor mai apropiați prieteni sau dintre rudele pe care le admirați, uite câteva moduri prin care cererea voastră să fie cu adevărat specială și să-i motiveze să spună fără ezitare „Da! Vrem să fim nașii voștri.”:
Cultivarea unor relații bune la serviciu, bazate pe înțelegere și colaborare îi ajută pe oameni să fie mai productivi, mai dedicați jobului pe care și l-au ales, dar și mai fericiți în viețile lor de zi cu zi. Teambuilding-ul este cea mai bună modalitate de a întări relațiile dintre colegi și de a-i impulsiona să-și îmbunătățească abilitățile de lucru în echipă, într-un cadru informal, plin de activități interesante. Când să-l organizezi? De regulă în perioadele în care s-au făcut multe angajări, iar noii veniți nu au avut timp să se cunoască între ei și să interacționeze cu restul persoanelor din companie.
E acel moment din an în care sărbătorești timpul petrecut alături de partenerul tău? Atunci e musai să găsești un mod special prin care să îi mulțumești că ți-a fost alături „la bine și la greu” și să îi dovedești că îi vei fi aproape în continuare. Dacă ești în căutarea cadoului perfect, am pregătit câteva sfaturi care să te ajute să-l alegi:
Sunteți gata să spuneți „DA!” și să dansați o noapte întreagă alături de toți cei dragi? Atunci înseamnă că sunteți prinși în pregătirile de nuntă și nu vreți să scăpați niciun detaliu important. Unul dintre ele este masa de prezidiu, piesa centrală a locației unde se va desfășura marele eveniment. Aici stau așezați mirii și nașii, în general, însă, la o masă mai încăpătoare, pot participa la fel de bine și părinții. Sunt sute de opțiuni de decorațiuni dintre care să alegeți, iar ca vă facem munca mai ușoară, am alcătuit o listă cu cele mai creative idei:
Când vine vorba de botez, organizarea acestuia poate deveni puțin copleșitoare, chiar și atunci când ești naș sau nașă: „De unde începi? Ce trebuie să cumperi? Cum te asiguri că nu ai uitat nimic?”. Un element deosebit de important pentru acest eveniment este lumânarea de botez. Aprinderea ei simbolizează luminarea drumului în viață pentru proaspătul creștin, de aceea lumânarea va fi în centrul atenției pe tot parcursul slujbei și mai târziu, când ajungeți la local pentru a sărbători. Uite câteva sfaturi care să te ajute să o alegi pe cea mai potrivită: